Zobacz temat
RC Radom » Nasze latajace modele » Aparatury
 Drukuj temat
Turnigy 9XR
gruby9999
Witam

Ostatnio zakupiłem tą apke Turnigy 9XR mode 2 , na początek chce ja wykorzystać do sterowania łodzią , która to zaczynam już powoli budować.

Niestety jestem początkującym i mam problem z ustawieniem tej apki . Dodam ,że wsadziłem do niej nadajnik Fry sky + 8 kanałowy odbiornik łodz będzie miała coś ko 7 serw jesli wszystko uda mi się wykonać.

Dziś podłączyłem sobie silniki pod regulator obrotów , i niby wszystko działa ale jest problem .

Gdy wychyle drążek ku górze moze niecały centymetr albo i mniej to silnik pracuje juz na najwyższych obrotach... Natomiast w dół murze więcej wychylić aby zaczął pracować w drugą stronę.

Jak przesunę drążek w prawo to silnik działa na niskich obrotach a jak w lewo to w ogóle.

Z tego co zauważyłem to jak włączę apke. to po lewej stronie ,żeby kółeczko pokryło sie z kropką muszę wychylić drążek ku gorze jakiś milimetr może półtora.


Pomógł by mi ktos z ustawieniem tej apki bo instrukcje( przetłumaczona przez pewnego modelarza) czytałem juz ze 4 razy i wiem co mniej więcej gdzie sie przestawia ale jak to ma być poustawiane to nie wiem .

Będę wdzięczny za pomoc.


a z czasem chciałbym sie przerzucić na coś ze skrzydłami Uśmiech


Michał.
 
Andy
Michał z tego co opisujesz to myślę, że apka nie jest właściwie ustawiona i wyregilowana.
Chociażby świadczy o tym to, że:
Gdy wychyle drążek ku górze moze niecały centymetr albo i mniej to silnik pracuje juz na najwyższych obrotach... Natomiast w dół murze więcej wychylić aby zaczął pracować w drugą stronę.


Poczytaj dokładnie instrukcję obsługi do apki i spróbuj ją sam ustawić.
A tak na marginesie - apke kupowałeś od kogoś, czu to sztuka nówka?
Jeżeli od kogoś, to na początek zresetuj wszystkie pamięci i wyczyść ich ustawienia i trymowania. Dopiero wtedy bierz się za ustawianie dla swojego modelu.