Zobacz temat
 Drukuj temat
Witam
Piotr
Nazywam się Piotr i jestem początkującym modelarzem i mam 13 lat Uśmiech. Posiadam 3ha łąk więc można u mnie organizować pikniki modelarskie. Głównie robiłem rzutki z depronu. Wczoraj zakończyłem budowę samolotu na wzór cessny.Ma on rozpiętość skrzydeł 30 cm oraz długość 26 cm.
Fotki :


s1.pokazywarka.pl/i/1409515/863815/img0243a-2.jpg

s1.pokazywarka.pl/i/1409515/849358/img0244a-2.jpg

s1.pokazywarka.pl/i/1409515/165988/img0242a-2.jpg

Chciałbym go przerobić na zdalnie sterowany 3 kanałowy, Proszę o pomoc w doborze aparatury, odbiornika, serw i silnika. Mój budżet to 300zł.
 
F2B Karolek
Miło mi powitać tak młody narybek na naszym forum.
Pozdrawiam
F2B Karolek
 
Mateusz
Siemka.
Piotrku najlepiej było by się spotkać i zobaczyć na własne oczy ten samolocik Z przymrużeniem oka
Jesteś z Radomia?
I narazie na początek Twojej przygody było by lepsze coś większego jak np: http://www.motyla...o001a.html
Ja sam od niego zacząłem i lata się świetnie.
Edytowane przez Mateusz dnia 14-10-2012 19:02
Mateusz Uśmiech
___________________
-Kiwi F3P
-Cessna 480
-Multiplex Twister EDF

-FPV VTX 1280
-Align Trex 450 PRO
-TBS DISCOVERY
clone
 
kuba
Cześć
Spektrum DX6i
- Beta 1400
-Cessna 182
-Ultron 3D
-Mig-29 depron
-Katana MD Precision Aerobatic
-Extra 330 SC EPP Hacker
-Kiwi F3P
- P40 (ESA)
 
F2B Karolek
A co do twojego modelu, obawiam sie ze jest poprostu zamały aby go przerobić na RC.
Serdecznie zapraszam cie na modelarnie na zajecia z instruktorami. Wiesz gdzie sie miesci nasza modelarnia?

Pozdrawiam
F2B Karolek
 
Andy
Ma on rozpiętość skrzydeł 30 cm oraz długość 26 cm.

- Piotrek, niestety z takimi wymiarami modelu to nawet po dobraniu mu właściwego zespołu napędowego, będzie on bardzo trudny do opanowania (mała powierzchnia nośna, "trochę" masy dostanie i skutkiem będzie osiąganie do latania znacznej prędkości - nie polecam.